fbpx

Salarelv kulude vähendamiseks: äriprotsesside automatiseerimine

Back

Otsid viise, kuidas vähendada igapäevaste ajakulukate ülesannete hulka? Kui vastasid jaatavalt, siis äriprotsesside automatiseerimine on lahendus, mida oled oma ettevõtte jaoks otsinud. Tegemist on uudse viisiga keeruliste töövoogude lihtsustamiseks, mis aitab ühtlasi vähendada inimvigu. Nii sa mitte ainult ei kärbi kulusid, vaid suurendad ka produktiivsust töökohal.

Ettevõtte tegevuse eri segmente on võimalik äriprotsessideks lahti võtta: näiteks tegevusprotsessid nagu müük ja turundus, või tugiprotsessid nagu tehniline tugi, finantseerimine ja uute töötajate palkamine. Automatiseerimis- ja robootikaettevõtte Redwood Software läbi viidud uuringu kohaselt on aastaks 2022 võimalik automatiseerida pea 60% kõikidest äriprotsessidest. Samuti on näha, et automatiseerimine ei ole enam pelgalt uus trend, vaid paljude ettevõtete jaoks juba vajadus ja prioriteet.

Hea näite, mis selgitab äriprotsesside automatiseerimise vajadust, saab tuua panga laenuosakonna põhjal, kuhu klient oma laenutaotlusega pöördub.

Otsustamaks, kas klient kvalifitseerub laenu ja soovitud laenusumma saamiseks, peab pangatöötaja kontrollima tema tausta. Automatiseerimistarkvara võimaldab töötajal seda teha kõigest sekunditega, ning kui kontrollimise käigus peaks ilmnema mõni petuskeem, teavitatakse sellest viivitamatult ka panga kaarditeenuste osakonda.

Ilma automatiseeritud otsustustarkvarata ei toimu see kõik nii kiiresti ning väikseimgi viga võib sinu ettevõttele kalliks maksma minna. Äriprotsesside automatiseerimine aitab neid raskusi aga vältida: kogu protsess on turvaline, ja andmed, mida saad, on täpsed.

Järgnevalt anname ülevaate äriprotsesside automatiseerimise peamistest eelistest:

  • suureneb klientide rahuolu kui ettevõte pöörab tähelepanu kliendi kindlatele vajadustele ja teeb omapoolse pingutuse, et neile vastata, valmistab see kliendile heameelt. Automatiseerimine aitab paljuski parandada ettevõtte võimet pakkuda just seda, mida kliendid soovivad ja vajavad. Lisaks võimaldab see langetada nutikalt ja kiirelt otsuseid näiteks soodustuste ja tasuta toodete osas. Automatiseerimisest võidab suuresti ka kõnekeskus, kuna tekstvestluste transkriptsioonid saab saata otse kõnekeskusele, et kõne kliendiga oleks lühem ja tõhusam;
  • töötajate aeg on optimeeritud — automatiseerimine aitab su töötajatel palju aega kokku hoida, kuna nad ei pea enam sooritama korduvaid tööülesandeid, mida saab teha ka masin: näiteks andmete sisestamine või arve ja tellimuse komplekteerimine. Nii saavad töötajad hoopis keskenduda parema klienditeeninduse pakkumisele;
  • kvaliteet ja järjepidevus — automatiseerimine kiirendab olulisel määral tööülesannete täitmist ja võimaldab samal ajal talletada kogu asjakohase info. See tähendab, et on sul alati juurdepääs täpsetele andmetele, mida siis süvitsi analüüsida. Nii saad parema ülevaate müügikontaktide loomisest ja müükidest, ning märkad lihtsamini, millised valdkonnad vajavad parendamist ja miks;
  • töötajate koolitamine on hõlpsam — muutused ettevõtte juhtimises võivad toimuda lausa iga päev, mistõttu on töötajaid vaja uuesti koolitada. Teatavasti on seegi ettevõtmine väga ajakulukas. Koolituste automatiseeritud haldamine lihtsustab aga kogu protsessi ning süsteem suudab ise tuvastada valdkondi, milles iga konkreetne töötaja vajab rohkem väljaõpet.

Järeldus: mida sa veel ootad, et oma ettevõtet ei automatiseeri?

Äriprotsesside automatiseerimine on edumeelsete ettevõtete jaoks kahtlemata muutunud hädavajalikuks. Enne aga kui uude tarkvarasse investeerida, veendu, et oled leidnud süsteemi, mis sobib sinu organisatsiooni kindlate vajadustega. Leia protsesside automatiseerimise ekspert, kellega oma ettevõtte jaoks õigete otsuste tegemiseks konsulteerida.

Vajad abi? Võta meiega ühendust ja saa teada, kuidas LifeUp saab sinu ärile kaasa aidata.

Back

Laadige alla LifeUpi voldik

Teeme midagi enamat

Oleme valmis investeerima sinu digitaalse muutumise esimestesse sammudesse!

Meie juhtivkonsultandid aitavad sul koostada eduka digitaalse muutumise arengukava.

Sa saad:

  • õpikodade sarja, et kaardistada oma teenused, nõudmised ja vajadused;
  • just sinu jaoks loodud tulevikuvisiooni, mis hõlmab sinu tooteid, protsesse ja toiminguid;
  • üksikasjaliku muutuste juurutamise plaani.