Olenemata ettevõtte suurusest pole finantsteenuseid lihtne müüa. Olukorra halvendamiseks pakub Teie tüüpiline naabruskonna turundusagentuur seda sama vana strateegiat suure summa raha eest. Tõde on aga see, et konkurendid pole need, kes ajavad Teie kliente eemale. Selleks on just üleüldine lähenemine ja käitumine. Oma investeeringutasuvuse maksimeerimiseks on tõeline, järeleproovitud ja tõestatud vajadus isikupärastatud reklaamide järele, mis kõnetaks Teie kliente individuaalsel tasemel. Kui Teie ettevõttel on välja kujunenud juba mitu suhtluskanalit, näiteks e-post, veebisait, rakendused ja sotsiaalsed võrgustikud, on viimane aeg hakata neid maksimaalselt ära kasutama.
Töötades Euroopa finantssektori ettevõtetega, hakkasime märkama vajadust usaldusväärse ja taskukohase turunduse järele, mis pakuks ka tulemusi. Kuigi USA ja Lõuna-Ameerika turg hiilgab võimalustega, näib Euroopa turg olevat puudulik isikupärastatud omnikanali turundusplatvormidest, mis on nii tõhusad kui ka kergesti kasutatavad.
Seetõttu otsisime kaugelt ja laialt, kuni leidsime ideaalse partneri, kes suudab klientidele tulemusi anda.
Esmapilgul näeb Prisma Campaigns välja nagu mõne teise turunduse automatiseerimise platvorm. Kuid kaevates veidi sügavamale ja märkate, et see on täis omadusi, mis muudavad ebahuvitava reklaami hästi kavandatud skeemiks, mida Teie kliendid armastavad.
Prisma Campaigns kavandati finantssektori ettevõteid silmas pidades. Kuigi see pakub paljusid võimalusi, kasutab see täiustatud masinõpet, mis aitab Teil vähendada tõeliselt tõhusa kampaania tegemiseks vajalikku aega ja vaeva. Pole enam vaja ajurünnaku harjutusi ja oma iga mitmekesise sihtrühma iga omaduse ümbermõtestamist – AI (artificial intelligence- tehisintellekt), mis selle Teie jaoks valmis teeb, on vaid hiireklõpsu kaugusel.
Prisma Campaigns võimaldab Teil luua reklaame ning määrata neid kasutamiseks erinevates seadmetes, rakendustes ja veebilehtedel. See aitab Teil kontrollida kogu kampaaniat, olles kõik ühel platvormil. Lisaks sellele, kui Teie klient puutub kokku ühe kanali reklaamiga, muutuvad ka kõik teised kanalid vastavalt sellele kliendile. Nii võite olla kindel, et Te ei kaota ühtegi klienti.
Prisma Campaigns kasutab kaasaegset tehnoloogiat, et Teie kliendid tunneks end armastatult ja ära kuulatuna kogu „müügi lehtri“ vältel. Kasutades kliendiandmeid, saavad Teie kliendid ainult neid reklaame, mis on nende ning nende ainulaadsete situatsioonide jaoks tõeliselt olulised ja vajalikud. Kõige tõhusamate konversioonide jaoks kohandatakse kampaaniat reaalajas kõigis kanalites. Tulemuseks – sõnum, mis kõnetab konkreetselt igat individuaalset klienti.
Prisma Campaigns on spetsialiseerunud töötamisele finantssektoris. Sellisena hoolitsevad nad selle eest, et iga nende platvormi läbiv teave oleks turvatud. Platvorm vastab GDPR-ile ja taristut majutab Amazon Web Services (AWS), mis tagab tipptasemel füüsilise ja internetivõrgu vahelise turvalisuse. Nad ei kasuta ühegi kolmanda osapoole andmeallikaid ega tarkvara. Astudes sammu edasi andemete turvalisuse tagamiseks, rakendavad Prisma Kampaaniad esmaklassilisi turvameetmeid, mis kaitsevad süsteemi andmeterikkumiste ja DdoS-rünnakute eest.
Niisiis, kuidas te Prisma Campaigns Euroopa ettevõttena kasutate?
LifeUp’is usume tõesti, et Prisma Campaignson parim lahendus kõigi finantssektoris tegutsevate ettevõtete kõigi turundusvajaduste rahuldamiseks, olgu need siis suured või väikesed. Seepärast oleme otsustanud koostada meeskonna.
Tänaseks on LifeUp Prisma Campaigns ainuesindaja piirkonnas.
Kui olete väsinud turunduskampaaniatest, mis annavad ebarahuldavaid tulemusi, on aeg lõpetada nende kallite investeeringute tegemine. Võtke meiega ühendust juba täna ja saate maailmatasemel nutika turunduse, mida väärite.
Diego Páramo
diego.paramo@lifeup.ee
Tallinn – Estonia
Oleme valmis investeerima sinu digitaalse muutumise esimestesse sammudesse!
Meie juhtivkonsultandid aitavad sul koostada eduka digitaalse muutumise arengukava.